·232 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Temmuz 2018 14:55 Gotik edebiyatın klasikleri arasında yeraldığı için okuduğum bir roman. Gotik edebiyatın iyi örneklerinden diye belirtilse de bende öyle bir izlenim bırakmadı. Korku ve dehşet var ama konu çok klasik. Zalim baba, kötü üvey anne ve eziyet çeken iyi çocuklar. Şövalyeler ve şatodaki gizemli sesler biraz heyecan katsa da romanın nasıl gelişeceğini öngörebildiğiniz için yeterince korkutucu olmuyor. Geçmiş yıllarda geçen bir aşk hikayesi diye düşünürseniz sıkılmadan okursunuz. Klasik olduğu için okumam gerekir mi diye düşünürseniz şart değil derim.