9/10
·470 syf.··
Beğendi
·
2018 770. kitabı
Kitabi okudugum yillarda herkes birbirine soruyordu bu kitabi okudun mu diye.En cok konusulan kitaplardan oldu uzun bir dönem. Oldukca gercekci yalin bir cesaretle iyi anlatim gucuyle yazar eteklerindeki butun toplum pisliklerini ortaya cikarmis.Hem duygusal acidan hemde toplumsal acidan insan olmanin ne oldugunu sorusturmaya iten bir eser. filmini de yaptilar ama bence en iyisi kitabini okumak gerek önce.
Berlin Aleksander MeydanıAlfred Döblin · Everest Yayınları · 2019134 okunma
·
73 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.