Ne oluyorsa bu çocuklara oluyordu. Keşke bunun bı sonu gelse . Destek alsalar biticek mi bu sorun bilmiyorum. Bu konu bu aralar sık olduğu nedeniyle beni kitap çok etkiledi. Nadir belki doğruyu yapıyordu ama hala yapanlar oluyordu demekki doğru olan bu değilmiş dedirtiyordu. Millet egitilmeli hemde çok egitilmeli