Puan vermedi·484 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Nisan 2016 21:55 Bu kitabı 9. Sınıfta okumuştum. İlk başlarında kitabı bırakmak istesem okumaya devam ettim. Sonlarına doğru kitabı elimden bırakmaz oldum. Ama en can alıcı yer son sayfaydı. Tepeden tırnağa tüylerim diken diken oldu. Mutlaka okuyun derim.