10/10
·184 syf.··
2015 5. kitabı
Benim için uzun olan bir aradan sonra ilk kitabımı bugün bitirdim. Bu kitapla başladığıma seviniyorum. Her ne kadar çoğu yerinde beni üzse ve ağlatsa da sonunda çok beğendiğim bir kitap oldu. Ilk defa Ahmet Batman okuyorum ve yazarın cümlelerine aşık oldum desem abartmam sanırım. Basit cümlelerden oluşan bir kitap değil her cümlesi kendine özgü bir anlam taşıyor. Kaybetmek acı, umut ise her zaman vardır.. Kitap gerçekten çok hoş ve okunmasını mutlaka tavsiye ediyorum..
Edebiyat
Bana İkimizi AnlatAhmet Batman · Destek Yayınları · 201410,9bin okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.