·164 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Temmuz 2018 17:53 Konu ve tür ile uzaktan yakından alakam olmamasına rağmen, değerli hayat arkadaşımın "tüm kabullerini ve peşin yargını silerek bu esere bir şans ver, ne kaybettiğini göreceksin" sözü üzerine, meydan okumayı kabul ettim. Okuyacağım ilk Sabahattin Ali eserine biraz da olsa ön yargı ile başladım. Eserde ilerledikçe bir ara Camus'nün Yabancı'sından - Auster'ın Cam Kenti'ne doğru savrulduğum hissesine kapıldım. Ama en nihayetinde de adem elmasına oturan bir yumru ile kalktım masadan. Neydi o? Sen mi geldin sarı saçlı küçük kız...