·86 syf.····Okunma: 01 Ağustos 2018 07:52 İlk Vüs'at O. Bener kitabım oldu. Yazarın dilinin hiç böyle olduğunu bilmiyordum; tanımış oldum. Günlük konuşma dilinde yazıyormuş yazılarını. 1993 Yunus Nadi Ödüllü bir kitap olmasından dolayı almıştım ve gerçekten hakkını verdi. Biyografik hikayeler de mevcut kitapta. Cezaevi hikayesi gerçekten süperdi. Darbe yıllarını çok güzel özetlemiş. Hayatına baktığınızda asker olan Bener sonrasında istifa ederek öğretmenlik, müşavirlik, hukuk danışmanlığı ve en son yazarlığa geçiyor. Ünlü çevirmen Yiğit Bener de yeğenidir. Farklı farklı öykülerden oluşuyor. Kısacık çerez diyebileceğim bir eser. Tavsiye ederim yazarı. Ben Buzul Çağının Virüsü ile devam etmeyi düşünmekteyim.