Kitabın okuyana faydalı olduğuna, olacağına inanıyorum. Ama bir kitap gibi olmamış. Daha çok soru-cevap şeklinde devam eden uzun bir röportaj gibi. Kitap olabilmesi için gereksiz bir sürü yazı koyulmuş, ya da cevaplar uzatılmış. Bu tabii ki yayınevinin suçu. Benzer yabancı örnekler incelenerek çok güzel ve faydalı bir kitap hazırlanabilirmiş. Kolayına kaçmışlar.