Spoiler içerir!!
6/10
·74 syf.··
2018 2. kitabı
Kitap sabah uyandığı zaman kendini dev bir böcek olarak bulan Gregor Samsa adlı adamdan bahsediyor. Kitabın yazarı Franz Kafka. Kitaptan çok fazla keyif alamadım.Belki Kafka'dan okuduğum ilk kitap olduğundandır.Ben daha farklı şeyler bekliyordum ama Gregor böcekliğinden beri hep evdeydi.Böyle düşünmemiştim. Gerçi düşününce kim böcek olduğunda dışarı çıkar? Kitapta beni düşündüren ve dikkatimi çeken Gregor'dan ziyade onun kız kardeşi Grete'di. İlk zamanlarda onunla çok ilgelenen kız kardeşi en sonunda "Bu ucubenin önünde kardeşimin ismini ağzıma almayacağım.Ondan derhal kurtulmamız gerekiyor." diyor. Odasını temizlemiyor, doğru düzgün yemek getirmiyor. Anne babası hayatın monotonluğuna dalmaktan kızların büyüyüp serpilmesini bile fark edemiyor. Kitabı okursanız bir şey kaybetmezsiniz. Zaten çok ince.
Edebiyat
DönüşümFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022268,2bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.