Okuduğum en iyi kitaplar arasındadır.
9/10
·640 syf.··
Beğendi
·
2007 1. kitabı
·
9 saatte okudu
·
Okunma: 16 Temmuz 2007 23:00
Kitap çok güzel. Başlarda sönük görünse dahi, devamını ve bırakmamanızı öneriyorum. Ortalara doğru olasılıksız tadı vermese de, kendi seyrinde şahane akıyor. Bu yazarın dili mükemmel.
Bilim
EmpatiAdam Fawer · April Yayıncılık · 202337bin okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.