özelikle tuğba ve nurullah
Arkadaşlar cesareti olan Kime aşıksa söyler:):):) Bekliyorum yorumları
··
29 Gösterim
40 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Iı ben 1000kitaba girmiştim ama ne ara bu internet adresini evlendirme programına verdiler 😂😂
Vay canına. Umarım kızı alır gelirsiniz 😂😂
Vatanaaaaa....uğrunda ölürüz o derece hemde
Birisi de çıkıp sana aşığım ülen diyerek sabrınızı zorlayacak olursa ya.Bayanlar için tehlike arzedecek cevabından rahatsızlık duyabilecekleri sorulardan imtina etmek lazım.Burası sanal, yapmacık bir dünya.Kimsenin derdinin de sevdasının da bu sanal âlemde karşılığı yoktur.Ben Ahmet'im Ayşe'yi seviyorum diyenlerin aslında Ayşe olup Ahmed'i sevmediklerinin garantisi bile yok hani...
Nurullah’a aşığım, Tuğba‘yı seviyorum.
:) şakacı
Aşk buraya kadar düştü ya, bu aşkdan hayır gelmez artık.
Reklam
Bak şuna ya😂😂
Vampir Kız
Gönderi Sahibi
😂😂nasıl kanka sana çekmişmiyim
1k da herkes birbirinden hoşlanıyor fkfkdkd😃
Benimde burdan hoşlandığım biri yok öylesine dedim zaten