Günde 3-4 saat arası okuyorum bayram olmasa daha da erken bitirirdim. Rus edebiyatını hep sevmişimdir, ama sanki bu kitapta ayrı bir zevk aldım belki kendimi bulduğumdan da olabilir. Tembelliğin insanı ne hale getirdiğini çok güzel anlatıyor. Unutmassam bir inceleme de yazıp daha detaylı anlatacağım kitabı ama siz ben incelemeden okumaya başlayın derim.