İşte kitap bitti. Zülfü Livaneli'nin okuduğum ilk kitabıydı. Birbiriyle içiçe ama ayrı iki hikayenin yer aldığı kitapta iki hikayede ayrı merak uyandırıcı. Yalnız ben en çok Mehmet'in hikayesini merak ettim. İyi bir kurgu güzel bir psikolojik çözümleme ve sarsıcı bir son oldu. Etkileyiciydi.