KARMAŞIK DUYGULAR | Kitap Yorumu
8/10
·264 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
Karmaşık Duygular, Stefan Zweıg'tan okuduğum ilk kitaptı. Tek kelimeyle mükemmeldi. Yazar, betimlemelere ağırlıkla önem vermişti. Betimlemeleri uzun ve karışık olsa da, inanın bana insana harika bir zevk veriyordu. İçeriğine gelirsek, toplam yedi hikayeden oluşan bir kitaptı ve en uzun hikayesi Karmaşık Duygular'dı. Kitap beni gerçekten çok etkiledi ve aynı zamanda da üzdü. Yine de çok zevk aldım ve sevdim. Kesinlikle önerebileceğim kitaplardan biri oldu.
Edebiyat
Karmaşık DuygularStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202113,1bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.