Ne demişti şair...
Şiir
··
47 Gösterim
38 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yardan ayrı düşeli geçmiyor günler Hastadır garip gönül durmadan inler
Üzerime savurma küllerini, ne olur Tutkular alev alev hüzne pervane olur
'Herkes kendi işine baksın' değil. 'Herkes kendi içine baksın' böyle daha güzel...
Canım Zarifoglu :) 50 yıl önce doğmuş ve aynı çiçeğe bakıp çay içiyor' muşuz..düşünmesi bile mis :)
Kesinlikle :))
“seni o kadar yakından görünce, keşke yalnız bunun için sevseydim seni”
"Az az ölüyoruz her gün Yağmurdan Havadan Söz eder gibi."
Reklam
Paize xelke guleğe çıni gulamın lıser diyare şerevdine kulû sermaye lexist.
Anladıysanız ne mutlu bana
Keşkee ev kızı olaydım. Şimdi kocamın dizinin dibinde otururdum. Bebelere karışırdım. Okumak zor iş
Desinler. Evlensem de yaparım bebeleri. Kocaya da atarım tekmeyi