·71 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Eylül 2018 02:41 Öncelikle ben pek roman okumayı seven bir insan olmadım hiçbir zaman. Bunu söylüyorum ki ne kadar yabancı olduğumu anlayın duruma. Buna rağmen Zweig'ın ilk olarak başladığım, bir o kadar da bayıldığım eseri oldu bu. İnsan beyninin komplikeliğini, duyguların nasıl beyni ve bedeni ele geçirebildiğini mükemmel anlatmış Zweig. Etkilenmemek elde değil. Okurken neden intihar ettiğini daha iyi anlıyorsunuz.