Coğrafya bizim kaderimiz diye bir cümle geçiyordu o sözün üzerine biraz düşündüm insanın kişiliğini de genel olarak coğrafya cok etken bir şekilde öne sürüyor misal karadeniz denizinin hırçınlığı Karadeniz insanına da yansımış,Ege denizinin sakinliği insanında beliriyor