Muhteşem bir yapıt. Çok fazla kitap okudum ama gerçek anlamıyla böylesine hayaran kaldığım başka kitap hatırlamıyorum. Serenad'ı okuyalı 1 sene oldu fakat daha yeni bitirmişim gibi içeriği zihnimde taze. Nadia ve Profösor Wagner'ın aşk hikayelerini anlatan kısım beni çok heyecanlandırmıştı. Okudukça daha da kaptırıyordum. Şiddetle tavsiye ediyorum. Sadece Nadia'nın mektubunu okumanızı bile isteyebilirim. Hep söyledim ve bu denli iddia edeceğim okuduğum ve okuyacağım en güzel kitap oldu benim için. Tabiii, gözyaşlarınıza asla hâkim olamazsınız.