·76 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Eylül 2018 20:17 Ferit Edgü'den okuduğum ilk kitap. beklentilerimi boşa çıkarmadı. Edgü okumaya kesinlikle devam edeceğim. Kitabın konusuna kısaca değinmek gerekirse, aslında adı üstünde doğuda yaşanmış öyküleri bize aktarıyor yazar. Değişik ve güzel 4 uzun hikayeden oluşup diğer hikayeleri ise kısa kısa. Özellikle uzun olan hikayeler çok güzeldi içlerinde biraz da giz barındıran bu öyküler kesinlikle okunmaya değer.