Tarifsiz, koştura koştura okudum kitabı. Keşif kitabı diyebilirim ilk bununla tanıştım yazarla. Ve bitince Manisa lı olmam sebebiyle oteli de aradım bulamadım, garda çay içtim belki Yusuf Atılganın ayak izleri değmiş olmalı diyerek burlara. Yakında Hacırahmanlı köyüne gidip arkadaşı olan bir berberi ziyaret etmek istiyorum. Benim için çok özel yeri var yazarın. Tutunma günlerimin direği olmuş kitap. Aslında bir kitabı asla ikinci kere okumam. Ama bunu çok sevdim. Dönüp duruyorum etrafımda. Hele ki sonları yok mu kitabın. Hayal dünyamdan o anı çıkaramıyorum