Pek çok bestseller gibi bu da tam bir PR balonu. Beğenen niye beğeniyor anlamış değilim. Tam bir ergen edebiyatı örneği. Sistem eleştirisi olduğunu söyleyenler sanırım sistemin nasıl eleştirilmesi gerektiğini 1984, Snowpiercer, V for Vandetta gibi eserlerden öğrenememişler.
Açlık oyunları popüler kültürün dayatması olan ergenlik çağındaki gençler üzerinden kurulan kurgusuyla ve üstelik buna benzerlerinden hiçbir fark koymadan sunulan anlatımıyla okuyucuya hiçbir şey veremeyen bir kitap.