5/10
·420 syf.··
2018 12. kitabı
Pek çok bestseller gibi bu da tam bir PR balonu. Beğenen niye beğeniyor anlamış değilim. Tam bir ergen edebiyatı örneği. Sistem eleştirisi olduğunu söyleyenler sanırım sistemin nasıl eleştirilmesi gerektiğini 1984, Snowpiercer, V for Vandetta gibi eserlerden öğrenememişler. Açlık oyunları popüler kültürün dayatması olan ergenlik çağındaki gençler üzerinden kurulan kurgusuyla ve üstelik buna benzerlerinden hiçbir fark koymadan sunulan anlatımıyla okuyucuya hiçbir şey veremeyen bir kitap.
Açlık OyunlarıSuzanne Collins · Dex Kitap · 202433,5bin okunma
·
86 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Öyle tabi ki, yani okuduğumda 15-16 yaş aralarındaydım ama işte dediğiniz gibi tam bana hitap eden dönemde okuduğum için en üstte tutuyorum, Bazı kitaplarla karşılaşma zamanımız çok önemli aslında :)
Kemal Candaş
Gönderi Sahibi
Sevgiyle kalın okumak güzeldir :)
Cok sert geldi yorum bana :) sanirim bende tam ergenlik zamanlarımda okudum, Peeta favori karakterim, en çok sevdiğim seri kitap ❤😁
Kemal Candaş
Gönderi Sahibi
:) Zevkler ve renkler tartışılmaz saygı duyuyorum beğeninize. Sonuçta bestseller olmuş bir kitap. Benim yanılıyor olmam daha büyük bir ihtimal ama dürüst olmam gerekirse asla tahammül edemeyeceğim türde bir kitap :)