Sevgili yasmeen söylemeyecektim ama içim rahat etmedi profilinize baktım ve en son paylaşımınız dikkatimi çekti sanırım sözleriniz bana. Bu hareketiniz gerçekten beni üzdü. Şikayet sistemi başladığından beri sitede değildim ve dolayısıyla kimseyi şikayet etmedim. Ki etsem bile bu kötü bir şey olmazdı inanın bu mekanizmanın amacı editörlerin işini kolaylaştırmak ve mükerrer alıntıların kaldırılmasına yönelik bir olay şahsi algılanacak bir mevzu değil. Bu kadar abartmayın lütfen!
Uzun zamandır sitede yoktum bundan dolayıdır ki sevgili yasmeen sizi ben şikayet etmedim.Fevri davranmadan önce olayın iç yüzünü sorup öğrendikten sonra bu yazıyı yazsaymışsınız daha anlamlı ve hoş olurmuş. Keske kızıp sinirlenmeden önce sormayı öğrenebilseydik...
Sevgili Yasmeen, şikayet eden kişilerin ismi şikayet edilenlerde görünmez. ''Gizli'' diye yazar. Yanlış anladıysam ilgili alıntıyı sizden önce paylaşanların sizinkini şikayet ettiğini düşünmüşsünüz. Eğer yanılıyorsam da lütfen hatamı düzeltiniz. :)