9/10
·480 syf.··
2018 201. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 09 Ekim 2018 19:27
Serinin en güzel kitaplarından biriydi. Phobe ve Hutch'ın aşklarına ayrı bir kitapta detaylı yer verilmesini tercih ederdim. Güzel ve sürükleyici bir aşk hikayeleri olurdu kesin. Onun dışında Casey beni çok derinden etkiledi. Tim ve Anne Marie durumunu biraz mecburiyet gibi aceleye getirilmiş buldum. Kısacası yine hayata dair tatlısıyla acısıyla hikayelerin yer aldığı güzel bir kitaptı. Okumak isteyenlere tavsiye ederim...
Edebiyat
Yeni Başlangıçlar MevsimiDebbie Macomber · Martı Yayınları · 20132,124 okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.