Kaç defa okuduğumu hatırlamıyorum . Kendimi iyi hissetmediğim zamanlarda okuduğum ve çevreme de okutmaya çalıştığım her yaşa hitap eden harika bir eser. Gerçekten insanlar hep yüreğiyle görebilseler... Ne çok şey değişir , ne güzel yaşanılası bir dünya olur.