Yazarın ilk iki kitabıyla kıyaslayınca maalesef hayal kiriklığı oldu benim için. Diğer eserlerinde çıtayı o kadar yükseğe çıkardı ki beklentim çok büyüktü.
İki kardeşin yürek parçalayıcı hikayesi.
Yazarın anlatım dili çok iyi diğer kitapları okumamış olanlar için konuda çok etkileyici olabilir.