Bir yürek bu kadar güzel anlatır, bir kalem bu kadar mı güzel yazar?
Ilk okuduğum Tarık Tufan kitabıydı daha önsözde hayran kaldım kelimelerin ahengine. Defalarca okusam bıkmam. Mutlaka okunmalı.
Dünya gözyaşlarımın içindeydi artık, dünya bulanıktı, dünya ıslaktı ve dünya kalın uğultular eşliğinde, etrafa buğular saçarak, hafif hafif titriyordu.
Aslında çok güzel cümleler yazabilirdim buraya eğer o Ankara Denizli yolunu her detayına kadar defalarca okumasaydım, yolda ki ağaçtan taştan, evin girişinden bu denli skılmamış olsaydım.
Yazarın okuduğum ilk kitabiydı konu gerçek detaylarda boğmasaydı çok etkili olabilirdi ama sevemedim giremedim konunun içine. Yazarın başka bir kitabıni da okumayı düşünüyorum tek kitapla değerlendirmemek adına.