Bir yürek bu kadar güzel anlatır, bir kalem bu kadar mı güzel yazar?
Ilk okuduğum Tarık Tufan kitabıydı daha önsözde hayran kaldım kelimelerin ahengine. Defalarca okusam bıkmam. Mutlaka okunmalı.
Aynen katılıyorum. Tarık Tufan'ın okuduğum ilk kitabıydı. Kalemi kuvvetli bir yazar. Kendisiyle tanışma fırsatı da bulmuştum. Çok naif ve kibar bir insan. Bi kere Tarık Tufan kitabı okuyunca sonra mutlaka devamı geliyor söyleyeyim istedim (kendimden biliyorum) 😊😊