Aslında çok güzel cümleler yazabilirdim buraya eğer o Ankara Denizli yolunu her detayına kadar defalarca okumasaydım, yolda ki ağaçtan taştan, evin girişinden bu denli skılmamış olsaydım.
Yazarın okuduğum ilk kitabiydı konu gerçek detaylarda boğmasaydı çok etkili olabilirdi ama sevemedim giremedim konunun içine. Yazarın başka bir kitabıni da okumayı düşünüyorum tek kitapla değerlendirmemek adına.