10/10
·430 syf.··
Beğendi
·
2015 8. kitabı
Kitabı okuyalı epeyce oldu ama hala unutamadığım ,etkisini hala yaşadığım bir eser. Kadın olmak zor ama savaşın olduğu bir coğrafyada hayal edilemeyecek kadar zorrr....Barış varken savaş niye ? Sevgi varken zulüm niye ? Bu çarpışan sorgulamalar hep aklımı kurcalıyor. İnsan olarak hele bir de kadın olarak o coğrafyada doğmadığıma sevinesim geliyor . İnsan olabilmek çok mu zor ?
Edebiyat
Bin Muhteşem GüneşKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 2026119,5bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.