9/10
·206 syf.··
2018 27. kitabı
·
43 günde okudu
·
Okunma: 14 Ekim 2018 19:21
Bir aydan fazla sürmüş kitabı okumam, çok ayıp değil mi ya? Bence çok ayıp. Kitap çok güzeldi çünkü, çok da sevdim. Fakat devam eden bir olay örgüsü yok. Başladıktan birkaç gün sonra, "Başucu kitabımı buldum!" demiştim. O yüzden içim sıkıldıkça biraz biraz açıp okudum. Birkaç hafta da hiç elime almayıp farklı kitaplar okuyunca bitirmesi bu kadar uzun sürdü. Kitap, yazarın bizlere hitaben yazdığı altmış bir bölümden daha doğrusu mektuptan oluşuyor. Her mektup "Sevgili Dost," diye başlıyor. Belli bir konu hakkında konuşuyor aslında yazar orada bizimle. Değindiği konular benim çok hoşuma gitti. Bir sürü yeri işaretledim zaten. Onun dışında kitapta hoşuma giden şeylerden biri de birçok yazar ve kitaptan alıntı yapılmasıydı. Eğer çok hoşuma gittiyse o yazar veya kitabı mutlaka not aldım. Bana göre Posta Kutusundaki Mızıka dolu dolu bir kitaptı. Tüm kitap boyunca sanki karşımda biriyle sohbet ediyormuş hissine kapıldım. Okumaya başladıktan birkaç bölüm sonra zaten yazarın tarzını çözüyor ve acaba bu anlattığının altından nasıl bir mesaj çıkacak diye bekliyorsunuz. Sıkmayan, tam tadında ve güzel bir kitaptı benim için. İleride canım sıkılırsa veya uzaktaki birileriyle sohbet etmek istersem açıp açıp okuyacağıma eminim.
Posta Kutusundaki MızıkaA. Ali Ural · Şule Yayınları · 202022,9bin okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.