KAYA

@Limonik
Puan vermedi·68 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
·
21 saatte okudu
·
Okunma: 15 Ekim 2018 11:45
S. Zweig' e dair okuduğum ilk kitap. Açıkçası yoğun teorik bilgi içeren kitaplara ara verip okumuş oldugum için beni dinlendirdi. Betimlemelerle dolu, insanın ruhuna dokunan ve biraz olsun kalbin sesini dinlemeye yönelten bir hikaye. Realist bakış açısına dikte ettirilmiş insanları, sadece kitap bitene kadar da olsa yumuşatabilir zannımca. Kitap bitince mi, ahh evet gerçek dünya.. Hiç kimsenin masum bir sevgi için hayatın sunduklarını göz ardı edemeyeceği, sevgiyi daha doğrusu sevgi zannettikleri o şeyi lüksün, gösterişin içine sığdırmaktan , kalıplara sokmaktan başka türlü düşünmediği bir kaos ortamı. Zavallılık ruh hali içinde mükemmelliyetçiliği yaşadığını zannetmekten ibaret. Aşk, zevk kavramında yok olup gitmekte. Ruha dokunmadan sadece bedenlerde yaşanılası hal almış. Oysaki ne büyük kayıp, o saf duyguları böylesine hiçe saymak.
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,8bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.