9/10
·552 syf.··
2015 205. kitabı
Okuduktan sonra anladım ki gerçekten de bekletilmeden okunulması gereken bir kitaptı. Kitapyurdunun hediyesi olan kitabı okurken , Anya ile beraber ben de yaşadığı acıları , trajedileri , hayatın onu ardan araya sürükleyişini birebir hissettim. Anne ve annelik hasreti öyle güzel işlenmiş ki hikaye zaman zaman duygusal yükselişler yaşatıyor okura.. Sonuçta çok güzel bir romandı ve okunması için tavsiye ederim.
Beyaz GardenyaBelinda Alexandra · Nemesis Kitap · 2011144 okunma
·
103 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben de aynen sizin gibi hediye yazarını tanımıyorum diye epey bekletmiştim okumak için. Elimde okumak için kitap kalmayınca okudum ve bu kadar beklettiğim için doğrusu pişman olmuştum. size keyifli okumalar dilerim :)