5/10
·272 syf.··
2015 146. kitabı
Benim bildiğim tarihçi objektif olur. Daha kitabın başlığından yazarın nasıl bir zihniyete sahip olduğunu görüyoruz. Özellikle AKP iktidarında böyle yazarların türemesi gerçekten düşündürücü. Sözlerim yanlış anlaşılmasın. Kesinlikle Osmanlı'ya , geçmişime saygısızlık edecek değilim. Osmanlı İmparatorluğu iyisiyle kötüsüyle bizim tarihimize, bizim geçmişimize, bizim atalarımıza ait bir devletti. Ancak her hükümdar evliya, her Osmanlı tebası cennetlik değildi. Turgut Özakman'ın da dediği gibi Allah bu memleketi satılık tarihçilerden korusun.
Siyaset
Geri Gel Ey Osmanlı!Mustafa Armağan · Timaş Yayınları · 2010267 okunma
·
78 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.