Zaten orijinalini de çok sevmemiştim. İki kendini beğenmiş, şımarıklığa varan insanın hikayesi neden böylesi klasik olmuştur anlayamamışımdır. Bu uyarlamayı da nasıl olmuş diye merak ettiğimden okudum. Belki ay günlükleri serisi gibi başarılı olmuştur dedim. Ama yok olmamış. Durağan, sıkıcı, yer yer saçma zombi girişimlerine yer veren saçma bir eser bence.