·520 syf.····Okunma: 01 Kasım 2018 02:34 Gündüz okuma fırsatı bulamadığım için iki gece uykusuz kalarak okudum zaten başlayınca elimden bırakmam mümkün olmadı. Atatürk'ün anılarını okumayı ve Yılmaz Özdil okumayı hep sevmişimdir. İkisi birleşince tadından yenmedi. Bilindik anılarının yanı sıra ilk kez okuduklarım da oldu. Şunu kesinlikle söyleyebilirim ki kitap çok titiz ve uzun bir çalışmanın ürünü. Herkesin kitaplığında bulunmalı, herkes okumalı okumalı. Ama tek dezavantajı okurken benim gibi kitabın içine girip yaşayanlardansanız bitince yeniden içinde yaşadığınız döneme döndüğünüzde yaşayacağınız hayal kırıklığı :)