·132 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Eylül 2017 00:00 Akıcı ve sade diliyle insana film izliyormuş hissi yaratan, gereksiz tasvirler olmadan kendini içinde bulduğun romanlardan biri ve sanırım en güzeli...
Kitap yaşlı denizcinin dev bir kılıç balığıyla olan mücadelesini anlatıyor. Bu kısa ama uzun serüven asla umudumuzu kaybetmemeyi, içinde bulunduğumuz durum ne olursa olsun vazgeçmemeyi ve her koşulda cesaretli ve sabırlı olmayı öğretiyor. Yaşamak iyi şey, güzel şey! Bu kitabı okurken kendinizi huzurlu hissedeceksiniz, benden söylemesi :) İyi okumalar!