Benim için güzel başlayan yada söyle söyleyeyim, gerçekten hoşuma gidecek bir eser olacağını sandığım, ama gittikçe çok fazla kişinin girmesi ve çok fazla denizcilik terimin ve dahası kahraman Jim’in tek başına yaşadığı zamanlardaki ayrıntılardan dolayı biraz sıkıldığım bir eser oldu. Ama bitti. Zor olsa da... Pek beğenemesen de serinin arasında yerini aldı...