·705 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Kasım 2018 19:54 Daha önce çok popüler bir kitap olduğununu bilmeme, herkesin tavsiye etmesine rağmen nasıl olur da bu ana dek okumamışım dediğim 5 günde değil de sanki 5 yıl da okumakta olduğum eşsiz bir kitap.
kitapta beni en çok etkileyen bölüm ise baş karakterimizin öldürme sebebi: Toplumu oğlanüstüler ve sıradanlar olarak 2ye ayırması ve oğlanüstülerden olduğunu düşünüp yanlış olan bazı şeylerin, tıpkı büyük dediğimiz liderlerin yaptığı gibi öldürme hakkına sahip olduğunu düşünmesi ve bunu denemesi ama en sonda yanıldığını görüp bunun cezasını kendi içinde ve etrafında çok radikal bir şekilde çekmesi.