İlk olarak okuduğumda soluğu hemen burada aldığım kitap. Anlamamıştım herkesin anladığı bir ayrıntıyı kaçırdığımı düşünerek yorumlara baktığımda kitap hakkında biraz araştırma yapmam gerektiğini farkettim ve araştırdım , araştırdığımda farkettim ki ben çok derin satırların yüzlerine öylece bakarak okumuşum. Çok güzel incelemeler olduğu için sadece , bir kitabi okumadan önce mutlaka yazarin ve kitabın hikayesi ile tanışmalıyız sözleri ile bitirmek istiyorum..