·111 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Kasım 2018 15:48 İlk defa Camus okuyorum ve dili biraz garip geldi fakat kötü anlamda değil. Kitapta genel olarak, anakarakter vesilesiyle insanların toplumdakilerden farklı düşünüp farklı hareket etmelerinin yadırganışını ve kendi dünyasına çekilmiş ve kendi doğrularını yaratmış bir insanı ve onun nasıl nesnel davranışlar sergilediğini ele alıyor. Bir insan, toplumca doğru bilinen şekilde görünmek ya da davranmak zorunda olmadığını anlatmaya çalışılıyor ve gayet başarılı biçimde bu verilmiş. Ben şahsen beğendim, tavsiye ediyorum herkese.