Merhaba sevgili 1K Sakinleri,
25 Kasım Pazar günü sıcacık bir Adana gününde 3. Okur Buluşmamızı da gerçekleştirmiş bulunduk. Henüz dumanı da üstündeyken hemen iletiyi de yazalım dedik.
Adana Okuma Grubu olarak aramızdaki öğretmenlerimiz için tabii ki de öğretmenler günü sürprizimizi es geçmeyecektik.
i.hizliresim.com/LloNkJ.jpgi.hizliresim.com/7a8dOm.jpg
Bu da 1K'da bulunan diğer öğretmenlerimiz için, onları da unutamazdık.
i.hizliresim.com/V9yRDR.jpg
Etkinlik kitabımız olarak "Bell Hooks"un "Feminizm Herkes İçindir"i seçmiştik. Kitaba başlamadan önce bendeniz; https://1000kitap.com/futca önerisi ile "Sezen Aksu"nun "Onu Alma Beni Al"ı dinleyerek bkz; youtube.com/watch?v=XTNWD9F... "Toplumsal Cinsiyet" perspektifinden yorumladık. Sizler de dinleyerek yorumlarınızı buraya bırakabilirsiniz.
Daha sonrasında ise kitabımıza giriş yaparak altını çizdiğimiz önemli noktaları değerlendirdik. Sanat, politika, medya ekseninde Feminizm'in nasıl da yıpratıldığı ve görmezden gelindiği ile ilgili fikirler yürüttük. Feminizm'in ne olduğuyla ilgili herkesin aklında bulunan yargıları da birer birer yıktık. Feminizm'i nasıl geniş kitlelere yayabiliriz diye fikir alışverişlerinde bulunduk. Bizim için dolu dolu geçen keyifli bir gündü.
4.Okur Buluşmamızı da 16 Aralık Pazar günü Latife Tekin’in “Sevgili Arsız Ölüm”ünü seçerek yapacağız. Gelmeyenlerin çok şey kaybedeceği, gelenlerin ise yine mutlulukla ayrılacağı bir gün de sizleri de aramızda görmekten memnuniyet duyacağız. Tekrardan görüşmek üzere...
Bunlar da etkinliğimizden geriye kalanlar;
i.hizliresim.com/ZX1RDG.jpgi.hizliresim.com/oXzlgb.jpgi.hizliresim.com/lqzR7J.jpg