Bir evlat için en zor şeydir heralde anne veya babanın gözleri önünde eriyip gitmesi... O kadar derinden etkiledi ki; kullandığı dil, söylemeden hissettirdikleri... Akıp gitti adeta.
Gözyaşlarımla ortak oldum ana karakterin derdine. Yalnız kaçırdığım bir nokta var. Kuşlar yasına gider başlığı nereyi vurguluyor. Bir ayrıntıyı kaçırdımda ondan mı başlığın ince manasını anlayamadım. Birde sonda ki sinek kovma mevzusunda, neden kovmamışsın işte diye teselli ediyorlar. O sinek azraildi. Neden kovamamamışsın değil de kovmamışsın?
Biz de mi yaşlanınca böyle olacağız bizde mi verilen tedavileri uygulamak istemeyeceğiz şu anda bu durumun aynısını yaşıyorum babamda menisküs yırtılması var ameliyatı reddediyor...