Puan vermedi·68 syf.··
2018 53. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 27 Kasım 2018 17:57
Zweig, incecik kitaba yine dünyaları sığdırmış. Kadının cümleleri o kadar duygu yüklüydü ki, sanki mektubu ben yazmışım, yaşayan benmişim gibi hissettim. Başlayınca duramadım, bir solukta bitti. Adamı başlarda iyi hayal ettim, çünkü kadının tasvirleri bu yöndeydi. Gerçekten iyi biri gibiydi fakat bu kadar umursamaz olacağını tahmin edemezdim (o da etmezdi), sonlara doğru iyice sinirlendim. Kadının sık sık kullandığı “unutmak” kelimesi, gerçekten bu adamın eylemini tarif etmek için az kalmış. Ve kadının, kitap boyunca bitmeyen umudu.. Sizce adam, bu güzel umudu hak ediyor mu?
Edebiyat
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,7bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.