Gerçekten çok sürükleyici bir kitap. Ben baştan sona 3 kez okudum ama yine okuyabilirim anlatım tarzı olayların oluş şekli çok güzel işlenmiş. Eğer bu sayfayı açtıysan kesinlikle bu kitabı al. Ben bu kitabı her okuduktan sonra 10-15 dk boş duvarı izleyip düşündüm ve hala rafımda görünce içim bir garip oluyor hayatımda okuduğum en etkileyici kitap.