Normalde bu tür kitaplar sıkıcı olur ama aynı yıldızın altında cidden çok sürükleyiciydi. Filmini de izledim ama kitap daha başka oluyor her zamanki gibi. Aşk, tutku, heyecan, hüzün, mutluluk hepsi bu kitapta toplanmış hepsinden parça parça. Zaten bir kitabı kusursuz yapan şey de bu değil mi?