O kadar güzel ki, anlatamıyorum. Bana bu vatanın değerini anlatan, zihnime harp yıllarını karalayan satırlar bunlar. O yıllarda yaşanılan acı, tatlı tüm olayları gözlerinin önüne getiriyor insanın. Okudukça şaşırıyorum; birbirinden farklı bu iki insan nasıl birleşecek? 100 küsür sayfa kaldı bitirmeme, bitmesini hem istiyor hem istemiyorum. Kesinlikle zamanın harcanmaya değecek değerli bir kitap, herkese tavsiye ederim.