Murat Menteş kitaplarından ne beklenmesi gerektiği iyi ayarlandığında fazlasıyla sevilecek olan kitap. Betimlemelerde aşırıya kaçılmış kısımlar yok mu, var.
Kitabin okunurluğu bazı bölümlerde üslup yüzünden düşüyor mu, düşüyor. Kitabın sonunun olmadığına ben de katılıyorum.
Fakat her şeye rağmen kitabi okurken kenara not edilecek birçok ifadeler ve cümleler de var. Sırf bunlar için bile okunabilir.