·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Aralık 2018 19:17 Güzel bir kitaptı. Daha okumak isterdim hikayesi, dili üslubu çok güzeldi ilk kitapta olduğu gibi. Kitapta Kutluk Devleti' nin yeniden kuruluşu anlatılıyor. Bu hikayenin yanında Urungu ve Ay Hanım' ın yürek burkan aşk hikayesi de derinden etkiledi beni...Yazarın çok akıcı ve etkileyici bir dili var. Tarihi hiç sıkmadan anlatıyor. Hayır zaten Tarih kitapları insanları nasıl sıkabilir ki? :)
Hani bazı kitaplar insan hayatının dönüm noktasında yer alır. İşte benim dönüm noktam da "BOZKURTLAR" Eline alınca bırakmak istemiyor insan.Kitapta savaş olduğu kadar aşkta var. Bozkurtların Ölümünün hemen ardından Bozkurtlar Diriliyor'u okumuştum.Türk Edebiyatının en büyük romanı değil belki ama en fenomen romanlarından birisi olduğu kesin. O yüzden herkesin okumasını tavsiye ederim. Kitapla ve sevgiyle kalın..Ve şunu da unutmayalım
TARİHİNİ BİLMEYEN GELECEĞİNE YÖN VEREMEZ!...