An itibariyle bitirdiğim kitap.. Yazarın anlatımını beğendim, sonlara doğru merakım iyice arttı. Clara ve Izzy, en yakınları tarafından incitilmiş olsalar da micadele etmekten vazgeçmeyen etkileyici kahramanlardı. Beni en çok etkileyen romanda anlatılan akıl hastanesiydi, 1900'lerde akıl hastalarına uygulanan tedavi yöntemleri gerçekten ürkütücüymüş, en kötüsü de akıl sağlığı yerinde olan insanların da orada tutuluyor olması:(