·776 syf.····Okunma: 18 Aralık 2018 00:48 33 yaşında sağlıklı bir birey olsamda;kitabı 3 günde bitirecek kadar çok seyiyorum aşkı;tutkuyu. Biraz Grinin Elli tonu vari aşk ve tutku var diyebiliriz,ama her ne varsa genç yazarı tebrik etmek gerek. Tek eleştirim fazlasıyla tekrar var;insanı rahatsız ediyor. Tarzım olmayan bir seri olmasına rağmen;00.50 itibariyle kitabı bitirdim ve ikinci kitap olan Reyc’i elime aldım bile. Aşkı,aşkın ruhumuzda;damağımızda bıraktığı o hazzı sevenler için güzel bir çalışma.